Ahad, 8 November 2015

Projek Dalam 'Kesenyapan'ku (tediaa..kesilapan dlm Bahasa)




Ini la hasil mengkala ke'diam'anku.. actually xla diam sgt!! heboh abih kt dlm pesbok nu haa
Hiihii, aci ka xupload fb bila menjait?? Uihh kuat sungguh penangan dajeii kamera mata 1 tu..




Haa..ni part paling best! Nak buat kt anak dara tp tersilap ukuran muat kt anak teruna L.O.L
 Jadi rojak dah.. hat ni ja bole siar pun! Projek ongoing skang projek utk butik..xleh nk upload nt kena saman, jenuhh mama nk bayaq
yg dok ada skang pun xterbayaq kuangg..kuang..kuangggg
Yg ini 'short pant' milik abang long Sirhan. Utk abg ngah ada jugak tp xdan snap

Yg ni hasil belajar baru2 ni..Nursing Blouse
 Baju nursing ni sebenaqnya p belajaq utk butik sendiri..maklum la kan, kata dah terror (horror ada la
huu.huu)
Gagah nuhh, p belajaq kt kampung halaman (jauh ka Kulim tu? Kentot pun dengaq kan..) dek kerana nk realisasikan impian buat baju menyusu yg trendy
Ha..dah ada kt ank teruna haruss la ada utk my 'Pwincess QisQisy'
O.K yg ni bkn ilham sendiri..yg mama beli kt Etsy pattern Bloomers ng Tops. Tapi tops dia xsiap pun sbb kain xdak L.O.L
tu pun gagah buat guna kain perca sarung tilam..
Bole la kan..terlebih kretips

SYS..

With love,
MamaSue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Google+ Followers